17 Mart 2010 Çarşamba

Four Years.Go

Şuradan izleyin lütfen.
Asla asla demeyenler için tabi :)

9 yorum:

  1. tek tip insan daha doğrusu şekil yaratma çabasında faşizan bi dünyada yaşıyoruz. hiçbi manevi değerden, aşktan, sadakatten, emekten, dostluktan bahsedilmez oldu. ben bu dünyada yaşamaktan nefret ediyorum ve yok olduğunu görmeyi iple çekiyorum.

    YanıtlaSil
  2. yaaa ben neden izleyemiyorum; neyse inatla deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  3. 99 depreminde 19-20 yaşındaki en büyük yeğenim 12. kattaki evinin balkonunda oturuyormuş. Okul, hastalık, özel, ailevi bir yığın sorunla boğuştuğu bir dönem.Şİddetle sallanmaya başlayınca tuhaf bir rahatlık hissettiğini " oh be bitiyor işte bu pis, anlamsız dünyadan kurtuluyoruz nihayet" dediğini söylemişti..Şimdi 30 larında, daha da mutsuz ve çaresiz olduğunu biliyorum. Zaten galiba "İnsan" olmaya çalışanın mutlu olabileceği bir yer değil bu dünya ve gençler için hiç bir çıkış yolu da yok.

    YanıtlaSil
  4. meleğim,
    biz göremiycez yok olduğunu. ama medeniyet dediğimiz canavarın yok oluşu diyorsan belki.
    :)

    YanıtlaSil
  5. minimalistim,
    bana da youtube bazen inat ediyor. sonra da unutuyorum geri dönüp izlemeyi :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili asuman,
    söylediklerin acıtıcı.
    söylediklerinden sonra herhalde şanslıyım diyorum kendi kendime. bu kadar kapana kısılmış hissetmedim kendimi ya da resetliyorum işletim sistemini arada.
    yoksa dünyada insan gibi,kimseyi kazıklamadan,çalmadan çırpmadan yaşamak istiyorum diyenleri alaşağı eden bir sistem hakim.

    YanıtlaSil
  7. Dünyayı batıranlar kurtarsın, bayılıyorum bu insanların 3 dünya ülkelerini bu tarz subliminal mesajlarla gıdıklamalarına.

    Sözümü Obama aforizması ile bitirelim.

    "Yes we can" Nalan.

    YanıtlaSil
  8. sevgili hacivat,
    en iyi savunma sistemi saldırı, zamanında keşfetmişler çok da işlerine yaramış :)
    yoksa nasıl geçinirlerdi yüzyıllarca. üzerinde güneş batmayan imparatorluklar nasıl olurdu. halen de devam ediyor sömürü düzenleri o başka. görünürde bağımsız !
    "yes we can" diye diye ...

    YanıtlaSil
  9. Ama yeter bu kadar da körün gözüne parmak sokulmaz. Ben burada ki bu gölge oyunlarına hali hazırda Žižek gibi seslendiriyorum her ne kadar kendisi konuya marksist gözü ile baksa da iyice batsın dünya iyice dibe vursun bir dibi görsün, görsün ki insan ayaklarını nereye bastığını bilsin. Sonra da bu muasır medeniyeler bizi (The Book of Eli) de ki gibi kandırsınlar.

    Ben zaten kendi adıma kandırılmaya çok hazırım. Buyursunlar.

    YanıtlaSil