22 Mart 2010 Pazartesi

canı zor kurtuldu



Bu hafta sonu gittim kuzene. Kuzen bahane, kediler şahane!
Bir de o şerefsiz katil erkek kedi olmayaydı. Küçük sarı kedinin cırıltısına koşmuş teyzem. Pisiler evin önündeki açık balkondaydı, demek ki yeterince güvenli değil orası. Annesi başlarından ayrılınca katillere gün doğmuş.
Siyah/beyaz olanın boynunun iki yanında diş izleri, çok da kan kaybetmiş ama şimdi güvende. Evin içinde artık yavrular, kıyamadık çıkartamadık dışarı. Biraz kendilerine gelsinler.
Anneden ayrılacak gibi olduklarında içlerinden birini de ben alıyorum. Hadi bakalım :)
Öptük sizi anacım...

Bu arada korkmayın siyah pisinin gözünden, bu akşam telefonda öğrendim, gözü iyileşmiş.

Not : 23.03.2010 tarihinde evin diğer hamile kedisi "Hamur" tam 5 yavru doğurdu. Evin içi ciyak ciyak. 8 yavru !!!!

16 yorum:

  1. Aman aman geçmiş olsun. Ucuz atlatılmlş. Şirinlere bir şey olmamış. Mart ayı kedilere dert ayı. :)))

    YanıtlaSil
  2. :(((((((

    ben bir insanlar manyak sanırdım. canım ama ya yırtmış neyse ki..

    YanıtlaSil
  3. uyyyyy nasıl sevimliler. kedi aşkı başka aşkmış. hayatımda yaptığım en akıllıca şey kedi sahibi olmakmış. yakınlarım beni deli sansa da ben çok memnunum bu halimden:)
    bu pis kediler yavrulardan ne istiyor. çok azı sağlam kalıyor. iyi ki evde sizinkiler.

    YanıtlaSil
  4. Aman geçmiş olsun minnoşa.. Mart deliliği her şeyi yaptırır bu kedilere..

    YanıtlaSil
  5. amanninnn ben bile sevebilirim bu küççük şeyleri :)) çok sevimliler.

    YanıtlaSil
  6. sevgili asuman,
    sorma pek ucuz değildi, kan kaybetti ama şimdi anasının koynunda mutlu gurulduyor :)
    dert ayı hem kedilere hem bize :)

    YanıtlaSil
  7. meleğim,
    yok anacım o manyak kedi insanlarla boy ölçüşemez.
    insanların yavruları bile işkence edebiliyor hayvanlara brrrr.

    YanıtlaSil
  8. Nalancım, geçmiş olsun. Nasılda tatlılar...

    YanıtlaSil
  9. sevgili çakıltaşı,
    yavrulardan zaten bir tanesini ön balkona taşımadan önce bir erkek kedi öldürmüş maalesef. kuzen bulduğunda artık çok geç olmuş. neyse ki anne ön balkona taşıdı pisileri de biz de içeri alabildik.
    bakalım artık ben de seçicem bunlardan birini :)

    YanıtlaSil
  10. oip!çim,
    hunilik deli oluyor kediler mart ayında.
    minnoşların ıslak burunlarını bir görsen :)
    bir de pembe karınlarıyla patilerini !

    YanıtlaSil
  11. minimalistim,
    biz zaten seni yakalıycaz bu minnoşlarla bir kuytuda :)
    sen zaten bir görsen pembe patileri, kuyruğu havaya dikip göbeğini sürüye sürüye titrek yürümelerini. dayanamazsın.
    eline alıp sevmeye başlıyorsun, uyuya kalıyorlar :)

    YanıtlaSil
  12. sevgili lale,
    geçti şükür teşekkürler.
    bal badem bunlar.
    aaa bak iki isim çıktı bile ortaya :)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun miniklere.

    Bu mevsimin en içimi acıtan hali, gecenin bir vakti sokakta çaresizce miyavlayarak annesini arayan bebek kedi sesi duymaktır :((

    Neyseki bu minikler yalnız ve çaresiz değiller...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. sokak kedisi,
    en son şey yalnızlık şu anda evde.
    tam 8 yavru kedi.
    3 tanesi 20 günlük
    5 tanesi şu an itibariyle 24 saatlik
    2 tane de anne kedi
    :)

    YanıtlaSil
  15. Herhalde orada olsam evden çıkmaz akşama kadar oynardım o güzellerle. Kedi yavrusu kadar sevdiğim şey yoktur diyeceğim ama yalan olacak, Maya var en sevdiğim...

    YanıtlaSil
  16. sevgili tijen,
    kuzenim de zaten bu pisiler yüzünden okulu kırıyor.
    ses çıkartamam, ben olsam ben de yapardım. e tabi Maya ile boy ölçüşemezler ama her şeyin küçüğü güzel :)

    YanıtlaSil