7 Mayıs 2010 Cuma

sıcağı sıcağına

Efenim azzz evvel geldim sınavdan çıktım da. Teorik eğitim sonrası sınavı bu. Ayıptır sölemesi 80 aldım:) Bu yaştan sonra böyle övünmek de kısmetmiş. Ama bitmedi sonrası havuz, ondan sonrası tekne.
Yarın selluka tohumları konacak oksijenli suya, pembe domatesler şaşırtılacak.
Eve gelirken taksi şoförü ile o kadar güzel sohbet ettik ki, ben gurur duydum onunla kızı yerine. ( kızı gıda mühendisiymiş, pek güzel anlattı nasıl kuralcı olduğunu iyi çalıştığını, ne mutlu ona böyle onurlandırmış evladı onu )
Ama kendisine de söyledim sigarayı bıraksa keşke diye. Doğruladı beni doktoru da öyle demiş. Pek fenaydı öksürürken boğazından gelen kesik hırıltı.
Neyse bu saatten sonra şeytana uyup da yat geber yemeği yemeden yavaştan uyumalı.
Yarın daha aydınlık olsun gününüz de yüreğiniz de. O kadar çok huzur ve sağlık bekleyen var ki aramızda, toz pembe değil başımızın üstünde dönenen bulutlar. O yüzden gülümseyerek bitirdiğim her güne şükrediyorum.

22 yorum:

  1. Teorik başarınız için tebrik ederim sayın dalgıç!
    Pratik sınavda da başarılarınızın devamı dileğiyle!
    :))

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, haydi bakalım devamını bekliyoruz.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. ekmekçikız,
    teşekkür ederim. valla pratik nasıl olcek bakalım ben de pek meraktayım :)

    YanıtlaSil
  4. Tabiiki sevinmek hakkınız ,başarılar hep sizinle olsun,en içten saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. leylak dalı,
    ah ne pır pır ediyorum bilseniz. gerçi ofistekiler dalga geçiyo, girme taşar marmara diye :) pehh gezmesinler hafta sonu sahil kenarında değil mi ama ?

    YanıtlaSil
  6. ilhami bey,
    teşekkür ederim. hep sağlık olsunda ağzımızın tadı bpzulmadan böyle güzel şeylerden bahsedelim. sizin ürettiğiniz bal gibi olsun muhabbetler.

    YanıtlaSil
  7. içinde "sen" olup da güzel olmayan bişi yok ki... kendinle sabahlara kadar övünsen az. ben çok seviyorum seni. şu türlü abukluğun dolu olduğu dünyada, senin gibi saygıya layık, güzel, umut dolu insanlar olduğunu gördükçe, "yok ulan" diyorum "düzelir belki dünya".

    YanıtlaSil
  8. pratik daha kolaydır merak etmeyin..bende sınav günlerimi haırladım heyecanlandım şimdi:)

    YanıtlaSil
  9. Anneler gününüzü kutlar,ailenizle birlikte sağlıklı,mutlu, ve başarılı günler diler saygılar sunarım.Herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  10. :) tebrikler!! sen, magissa... özendiriyorsunuz ama:))

    YanıtlaSil
  11. Valla ben tembelliğimden teorik sınava girmeden dahi brakmıştım bu işin peşini...Teorik meseleler beni baymıştı pek feci. Yok bilmem kaç basınçta n'olurmuş falan...:) Diyeceğim odur ki en önemli kısmını atlatmışssın...sen bu işi kotarmışsın, aşmışsın. Artıkın gari pratik de çoşarsın. :)

    YanıtlaSil
  12. meleğim,
    kim gönderdi seni ?
    ismindeki melek boşuna değil. ne güzel bu satırlarla başlamak. güzel olsun günün de haftan da. sevgiler kocaman !

    YanıtlaSil
  13. nazpek,
    teşekkür ederim.
    (çileklerde gözüm kaldı itiraf ediyorum)

    YanıtlaSil
  14. elif,
    nasıl komik gelecek bana da çömezliklerim kimbilir. bir an önce ayağım suya değsin istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  15. ilhami bey,
    teşekkür ederim. ne kadar incesiniz. benden de size iyi dilekler!

    YanıtlaSil
  16. oipim,
    gel sen de. bir tane kutukafa olsun anacım, maskeli,tüplü :)
    yanında kutukafa balıklar, mürenler.
    olma mı ?

    YanıtlaSil
  17. fundy,
    keşke dediklerin doğru olsa.
    yok akışkanlar mekaniği, yok boyle-mariotte. bir de sınav stresini atlatatlı yıllar olmuş, e o yüzden nispeten lay lay geçti.
    bakali teknede sıra.

    YanıtlaSil
  18. tebriklerrrrrr; ne güzel bir not; yüksek notlu dalışlar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  19. minimalistim,
    kralsın sen demiş miydim ben sana?
    sende gördükten sonra oyun atölyesine gittim, şekspir'e.
    sen çok yaşa e mi!

    YanıtlaSil
  20. TEBRİKLER,KUTLARIM SİZİ..EN ÇOK DA YAŞAM ENERJİNİZİ

    YanıtlaSil
  21. Anne İş'te,
    Teşekkürler.
    Havadandır :) Ah hele bir de tatilimiz olsa bizim de örtmenler gibi :)

    YanıtlaSil