25 Mayıs 2009 Pazartesi

balkonda temizlik




Pazar öğleden sonra balkonda mesai yaptım. Toprakları aktardım,birleştirdim. Fazla saksılara yol göründü. Eski saksılar gerçek hallerine dönerek tabure oldular.

Malum bu yıl domatesler bahçede olacak ( çarşamba günü bekliyoruz artık toprak gelmesini, iyice geç kaldık farkındayım ama diyorum ki geç olsun da bari hiç olmamasından iyidir ! )

Bundan sonra bahçeye fideler geçerken bolca fesleğen ve kadife çiçekleri de alınacak, meyvelitepe yazmış, tatbiki olarak sebze adalarında da uygulamış. Yardımcı bitkiler olarak zararlıları kovma işini yapacak kadife çiçeği ve fesleğen.

Balkonda artık Bandırma'ya gidecek fideler, kendime ayırdığım salatalık fideleri, çilek fidem ve sardunyalarla menekşelerim kalıyor. Bu yaz tek ayak üstünde balkonda çay içmek yerine şemsiyemi açıp altına oturup keyif yapmayı planlıyorum...

Bu arada salatalık fidelerinde pek çok salatalık var !!

1 yorum:

  1. nalan hanım 15 gün olmuş nerdeyse bitmedimi hala balkon temizliği, eh artık güncelleyin blogunuzu geliyoruz gidiyoruz hala balkonda temizlik :) bahçeniz ne durumda pembeler meyveye durdu mu ?

    YanıtlaSil