2 Mayıs 2009 Cumartesi

1 mayısta salondan balkona




sabah güzel bir kahvaltı. üstüne kadıköy'de yollar kapalı,zorunlu spor. öğleden sonra ofisten eve kesintisiz 1 saat yürüyüş. bu kadar güzel antrenman sonrası o hızla doğru balkona...
salatalık fideleri artık fide torbalarında tomurcuk vermişler. balkonun kirişiyle hemen saksı arasında iki fidelik bağlantı.(bunun için bitkilere özel üretim ip bile almıştım) fideleri zedelemeden fide torbalarından alıp biraz da gübre takviyeli topraklarına nakil. gübreyi geçen yıl büyük çamlıca fidanlığından almıştım. ofise getirirken bana da 2 çuval getirmişlerdi.
eveeet. artık darısı 15 gün sonra domateslerin başına. ama onlar bahçeye alınacaklar. aynı zamanda imece evinden patlıcan ve biber fideleri de geliyor mis gibi keçi peyniriyle beraber !!
teyzem geçen hafta bütün apartman sakinlerine gerekli ultimatonları verdi. bahçeye toprak gelir gelmez hepsi maraba olarak çalışmaya hazır :)
velhasıl kelam kendime göre güzel bir 1 mayıs geçirdim. çalışmış olmaktan hiç gocunmuyorum, öğleden sonra fidelerimle ilgilenebildim; hatta akşamına tiyatroya bile gittim. deri ceket ( şehir tiyatroları ) çok başarılı bir oyundu. mutlaka tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. nalan hanım bende anlamadım bu sene bizimkiler niye böyle oldu. Arzuyla blogları geziyorduk bana "sen çaktırmadan hormonmu kullanıyorsun" dedi. valla öyle bir şey yok. ben güneş gören cam kenarına, ve geçen seneden kalan gübreyi bol kullanmama bağlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. vallahi ben de kızların ilgisine bağlıyorum :))
    bizimkilerin ilgilenecek hatta şiirler yazacak ablaları olmadı :(

    YanıtlaSil