26 Temmuz 2009 Pazar

ne ekersen onu biçersin...


ne ekersen onu biçersin demişler ne de doğru demişler. en azından bu cuma ben bizzat yaşadım. ofisin sokağında komşu evlerden birinde oturan teyzeye pembe domates fideleri vermiştim. hatta sokakta gelip geçerken biber domates fidelerini görüp maşallah diyorduk.


cuma akşamı yine aynı bahçede afacan kedi yavrularını görünce bir yarım saat onlarla oynadım. meğer teyze daha 15 günlükken annesiz kalınca kedicikleri şırıngayla beslemiş. ama ne beslemek, göbeklerinden zor yürüyorlar :)

teyzeyle biraz muhabbetten sonra bana içeriden daha sabah topladığı domates ve biberlerden küçük bir torba getirmez mi ? nasıl mutlu oldum anlatamam. utancımdan torbanın içinde ne var bakamadım bile.

ve gelince ne göreyim ? yahu bunlar pembe domates !!!!!



yanına Aysun'un sütü ile yapılmış kepekli krepler :)


Anneme evlendiğinde gelen ev hediyesi tabağa dilimlenip yanlarında mis gibi biberler ile servis olundular.

Demem o ki ne ekersen onu biçersin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder