12 Eylül 2012 Çarşamba

75 direnç noktası aşıldı merkez

arkadaşın seni senden iyi tanıyınca; diyalog şöyle gelişir...
- akşam kışlıkları çıkardım
- oo çok iş yapmışsın
- yok elemiştim zaten, bişey kalmamış :)
- hıı alışveriş yapalım o zaman
- yok ya alışveriş falan yapmıycam ben
- anlaşıldı kış ortasında yapıcaz alışverişi
- !
:)


Bu arada 75 direnç noktasını geçtim. Bu sabah 74,4 !!

Ama çok fena eliptik çalışıyorum. Pazar günü 4. kez 40 dakikalık çalışma yaptım.  Her biri 11 km mesafe, dile kolay :)

Cuma akşamı yola çıkıyorum merkez, hedef Bodrum, yaşasın dalışşş...

Edit : 06.10.2012 kilo 73,8.
05.10.2012 eliptik bisiklet toplam süre 50 dakika, mesafe 14,5 km kalori göstergesi 218kcal.

8 yorum:

  1. iyi dalışlar Nalancım ve de tebrikler. Bu tatiller , ramazan falan derken ben yavaşladım ama üç gündür tam gaz başladım yeniden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç problem değil yavaşlamak. zaten insanın kendi metabolizması da kırk tane dalavere çeviriyo :)
      maksat kaldığın yerden devam !!
      pembelerden sonra bak bi de yeşil diye tutturucam daha ben...

      Sil
  2. Bravvo! :))
    Bu arada eliptik çalışmak nedir, acaba? Bilelim yani... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kendime diyorum sabahları, içimden :)
      eliptik dediğim de eliptik bisiklet. koşu bandına göre daha basit ve daha az yer kaplıyor.
      ama onun üzerinde gösterilen efor gerçekten de epey fazla. ortalama 16 km/saat hızla 42 dakikada 11 km'nin üzerine çıkıp sucuk gibi oluy insan.
      zayıflamak evet güzel ama bir de bacağında portakal bigi selilütler yok oluyor!

      Sil
  3. kihkih anlasildi merkez:)
    vayyy bravo Nalan yasasin cok iyi haber bu darisi basima:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin kocaman Beste.
      dün bir trafik vardı, akıllara zarar. marmaray çalışmasında bir kaç yüz kişiye deli gömeliğ giydirilir rahat :)
      evin yarı yolunu yürüdüm, takribi 45 dakika. dalış çantasını kaptım, taksi yok otobüsle arkadaşıma götürdüm ( cuma akşamı ofisten taksi bulup araca mümkünü yok ulaşamam! çünkü )
      tüm bunların üstüne eve gelince bir 42 dakika daha eliptik çalıştım :)
      kendime inanamıyorum bazen, ciddi tembelin biriydim ben???

      Sil
  4. kolaylık ve başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler İlhami Bey. size de kolaylıklar diliyorum.

      Sil