12 Nisan 2010 Pazartesi

beni sevmeye cancan gelsin ilk !




Nalan demişti ki yavaş yavaş toparlan bana geliyorsun :)

Zaten sinir oluyorum, doğru dürüst bi televizyon bile seyredemiyoruz canımızın istediği gibi. Neymiş sınav varmış.

Ama kızıyorum şu Nalan'a; bu çirkin 2 parmak veletlere de arada göz kırpıyor. Neymiş sapsarı olan pek güzelmiş de acaba da.

En kısa zamanda ikna etmeli de evine kapağı atmalı. Di mi ama ?
Belki CANCAN gelir beni sevmeye :)

( Kuzen girdi sınava pazar günü diğer bir milyon ile birlikte, zor işleri zorrr )

40 yorum:

  1. Amaaan, ne şekercik o sarı şey:))

    YanıtlaSil
  2. kedi istiyoorruumm!! :)) *başarılar kuzene*

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok şirinler özellikle de tam bu zamanlar onları seyretmek pek bir keyifli oluyor. Kuzene de başarılar...

    YanıtlaSil
  4. miniciiiik:) çok tatlı ya. Tarçın bize geldiğinde büyüktü, küçük kedi istiyorum ben:D yok yok vazgeçtim eğitimi zordur dimi :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili leylak dalı,
    hakikaten şeker bunlar. akide gibi !

    YanıtlaSil
  6. mycitycottage,
    diyorlar ki doktor teyzemiz bize de böle janjanlı mama kabı yapar mı ?
    :)

    YanıtlaSil
  7. fatmacım,
    evet çok güzeller. çok.
    bahane et kedileri gezmeye gel :)

    YanıtlaSil
  8. lale,
    pati verme çalışmaları yapıyoruz canan için.
    o çukulatalı suratını yalarlar vallahi yakalamasınlar :)

    YanıtlaSil
  9. lale,
    CANCAN için demek istemiştim.
    başroldeki adamın adını yanlış yazdık ya yuh bana.

    YanıtlaSil
  10. petro,
    meleği de al gel.
    lütfen !!!

    YanıtlaSil
  11. oip'im,
    hemen verelim :)
    aşılarını da yaptırır veririz hatta, ailemizin veterineri var her daim hizmete hazır :)
    çok ciddiyim adrese teslim 5 adet 17 günlük + 1 adet 1,5 aylık kedümüz var !
    kuzen adına da teşekkür ettim, hepsi için en iyisi olsun.

    YanıtlaSil
  12. minimalistim,
    sana anlatamam ne kadar oyalayıcı olduklarını. teyzem dava dosyası yazamıyor onlar yüzünden. hepimiz yemeği bulaşığı halledip geçiyoruz karşılarına.
    evet ya kuzene başarılar, daha bir sınav daha var :(

    YanıtlaSil
  13. biyasimadahagirdim,
    küçük kedi başka tabi. ama sen de bilirsin pek eğitime gelmiyor bu veletler. evin sahibi o,sen lütfediyor da evde kiracısın :)

    YanıtlaSil
  14. Nalan'cığım,
    Ben de seni takayım koluma, birlikte gezelim bura pazarlarını da... (Ha tabii ben sepet miyim ki koluna takıyorsun demeden de edemiyorum, muziplik olsun!)

    YanıtlaSil
  15. Bizim evde sepetten bol bir şey yok, yanında getirmene gerek yok şekerim, geldiğinde birlikte gezeriz o pazar senin bu pazar benim...

    YanıtlaSil
  16. ah cok lokumlar hakkaten, yalniz sari kedi de bi baska azgin yaramaz olur, ona gore :)))

    o tekiri verin bana, yutucam.

    YanıtlaSil
  17. magissa,
    çifte kavrulmuş fıstıklı hem de.
    korkutamazsınız beni, seviyoruz birbirimizi :)
    tekiri de veririz, seve seve bakarız derseniz neden olmasın.

    YanıtlaSil
  18. düşünen, sorgulayan, hak arayan nesiller yetişmesin diye var gücüyle çalışan milli eğitimden sonra, yök gibi bi belanın kurbanı olan gençlerimizin tümüne sabır ve kolaylık diliyorum. bi de doğramacının arkasında yas tutuyo bu millet. doğramacı ki cfr'ın yavru kuruluşlarından birinin en has üyelerindendir. neyse... bu millet bu aralar ne boklar yemiyo ki...

    YanıtlaSil
  19. meleğim,
    küçük bir köyden Fakir Baykurt'ları çıkaran, kendi köylerine, ailelerine ışık olan çocukları yetiştiren köy enstitülerini kapatan zihniyeti de unutmuyoruz tabi.
    onlara da ilettim ben seninle tüm güzel! dileklerimizi...

    YanıtlaSil
  20. Ne tatlılar.:) Küçükken 2defa kedi bakmıştım ikiside simyahtı..birini boynunda birinin anlında ufak bir beyazı vardı sadece.. Birde en çok tekir kedileri sevdim..rahmetli dedemin tekir kedileri vardı ve nesilleri uzun süre devam etti sonra yok oldu bir şekilde..ordaki koyu tekir gibiydiler..

    YanıtlaSil
  21. onuncu köyün adamı,
    herşeyin küçüğü güzel. her hareketleri, bakışları güzel.
    bizde de kedi nüfusu pek çok. ama ilk göz ağrılarını hala anıyoruz sizin gibi.
    sülalede dedem ve dayım düşkün kedilere, biz sonradan bu kadar düşkün olduk bu veletlere.

    YanıtlaSil
  22. Ayy, çok şekerler minicikk:)

    YanıtlaSil
  23. çınar,
    verelim bir minik. korusun seni :)

    YanıtlaSil
  24. Ayyy benim canlarım onları yerim ben:))Benimde var ama yavruları özlemişim:)

    YanıtlaSil
  25. chilek,
    bunlardan bir tanesi de bana rezerve :)
    yavrulardan daha güzel bir şey yok herhalde, hareketleri,bakışları,şaşkınlıkları bizi mest ediyor.

    YanıtlaSil
  26. Nalancım, mayıs sonunda kiraz davetini yeniden alalım:)))))

    YanıtlaSil
  27. Nalan'cığım,
    Ne güzel olmuş haftasonu işi bayıldım koyun sütünden yoğurt ve de bahçeden soğan sarımsak işine! (Benim de tansiyonumu çok düşürüyor sarımsak, zaten düşük eğilimli, başlıyorum uyuklamaya)

    YanıtlaSil
  28. Ayyy! O minik sarı var ya acaba TV mi izlemek istiyor acep dedim.Hepsi çok şekerler doğrusu, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  29. dost sufi,
    ah o sıpa kimbilir bana geldiğinde neler yapacak? evin tamamını ona göre yeniden bir gözden geçirmek gerekecek. kıracak dökecekleri saklamak gerekecek.
    bu hafta sonu aksilik olmazsa yeni evine geliyor :)

    YanıtlaSil
  30. Bizim kız okutmuyor ki yazdıklarını, kaptı elimden fareyi kedileri seviyor.
    -ayyyy anneee şuna bak anne anneeee yavruları mı olmuş? anneee anneee çok tatttlllııı

    YanıtlaSil
  31. narince,
    ah bir de kendilerini görse. 5 tane minik bir annenin yavruları, 2 tane de bir başka annenin. ama 2 tane yavrusu olan diğer 5 yavruya da süt annelik yapmaya başladı :)
    minicikler, elinde severken uyuya kalıyorlar. patilerini yalarken bizim de ellerimizi yalıyorlar.
    tam senin kıza göre vallahi, davet bizden.

    YanıtlaSil
  32. ben de digerleri gibi ayni koroya katiliyorum : ayyyyyyyyyyy.... bunlar ne :) cok tatlilar..

    YanıtlaSil
  33. nevin,
    hemen gönderelim. atölyede sana asistan lazımdır :)

    YanıtlaSil
  34. Aaa benim yorumum gelmemiş. Süper demiştim. Bizde de 15 Nisan'dan beri 5 yavru var. Çook tatlılar.

    YanıtlaSil
  35. betül,
    evet gelmemmiş. yoksa çığlığı basardım sizde de mi diye.
    şu anda sadece 12 günlükler yani. gözleri bile tam açılmamıştır.
    bizdeki beşizler hemen hemen 1 aylık oldular. öyle güzeller ki:)

    YanıtlaSil
  36. çok güzeller. benimkiler büyüdü ya bir torun sevsem diyorum. eski küçüklük hallerine doyamamışım çok çabuk büyümüşler. neden torunlara düşkün olunuyor anladım şimdik:)

    YanıtlaSil