7 Ocak 2010 Perşembe

Bahtsız Bedevi...

Efeniiim,

Bir kooperatif hikayem var, üniversiteden mezun olup da çalışmaya başlayınca teyzemin olanca iyi niyetiyle beni yazdırdığı kooperatif. Çevre düzenlemesi, asansörü, radyatörü çifter çifter ödedim o kısım ayrı bir komedya konusu...

2008 yarısından sonra girip Mart 2009'da evi kaçarak terk eden bir kiracı mevzuu olmuştu. Bedevi diyorum boşuna değil, kirayı noterden ihtar gitmeden ödemediler sağolsunlar; biz kiraya noteri ortak ettik mecburen. Kaçtıklarında bana dört aylık kirayı da ödemeden gittiler, üstüne bir bardak soğuk su içmek kaldı bana :(

Meğer daha başımıza gelecekler bitmemiş. Eve yeni yerleşen çift su sözleşmesi için iski'ye gittiklerinde asıl pandomim çıktı. Meğer 8 ay boyunca kaçak su kullanmışlar. Ama bu işte iski'nin de hukuksuz uygulaması var. O kadar süre boyunca ben sözleşmemi iptal etmişken, yeni oturanlar ile sözleşme yapmadan kaçak suyu bol bol vermişler sağolsunlar ! Halbuki baktın sözleşme yapmıyor tak koni engelleyicilerden tesisata, tıpış tıpış gelicekler sözleşme yapmaya.

Ama ne gerek var, nasıl olsa var hazır kıta bedevi...

Netekim ödedik oraya da epeyce bir borç.

Bunların üstüne de soğuk su içmemeye kara verdim. Pazartesi günü ( avukata zaten vekalet vermiştim bu dolandırıcılar için ) dört aylık kira alacağım ve adlarına ödediğim su parası için dava açmaya niyetliyim.

Dolandırılmaya karşı ne kadar boyun eğersem o kadar fazla dolandırıcı çıkıyor karşıma netekim...

Not : Aman diyim siz siz olun mutlaka bu sözleşmelerin her ne kadar kapattırdıysanız da sizi gelip bulmayacağından emin olun. Çünkü iski belediyeye ait, o yüzden her çeşit hukuksuz uygulamayı size pervasızca dayatacaktır. Siz de kuzu kuzu ödemek zorunda kalırsınız :(

23 yorum:

  1. eh geçmiş olsun demek kalmış bize bir tek .inşalah bu son olsun, başının gözünün sadakası olsun:))) ah canım Annem hep böyle derdi.

    Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  2. ah ah,
    sevgili lale çok canımı yaktı, vallahi ben patronumun yeriinde olsam kovarım beni :)
    madem bu kadar salaksın ne işin var o kadar adamın başında, cık cık cık der yollarım :)

    ama bu sefer papaz pilav yemez. kör şeytanından bulsun demiştim, vazgeçtim, benden bulacak belasını :)

    ha ha ha ha ha ( kötü adam gülüşü efektidir efeem )

    YanıtlaSil
  3. Hayır nasıl utanmaz insanmış bunlar ona şaştım. Kiracın mı var derdin var kardeş:(

    Geçmiş, bitmiş olsun. İnşallah söke söke alırsın tüm haklarını:)

    YanıtlaSil
  4. avukatla voltron oluşturup ezin onları.

    YanıtlaSil
  5. Ben domates fotolarını özledim.Yaz gelse:))

    YanıtlaSil
  6. sevgili oip,
    hazret bmw 5.20 ile geziyor!
    e benim gibi salaklar olacak ki! kendileri servetini eritmesin.
    hayır merak ediyorum, evinde çoluğu çocuğu var. telefon konuşmalarının bir kısmına en azından onlar da şahit oluyorlar. geçtim haram lokma kısmını da bu çocuklar nasıl birer birey olarak yetişecek acaba ?
    :(

    YanıtlaSil
  7. sürüden ayrılan koyun,
    doğru dedin valla. oluşturucaz inşallah avukatceğzimle voltranı. sonra da damdan düşmüş karpuza çeviricez teresleri :)
    yetti gari!

    YanıtlaSil
  8. kitchen sweet kitchen,
    ne güzel dedin. ben de özledim. ama yaza kadar ben beklemiycem en azından. mart ortası gibi domates çekirdeklerini çimlendirmeye başlıycam. 10 gün sonra benim ev düğün bayram :)
    her yer mini mini fideciklerle dolacak.
    ne iyi ettin de hatırlattın sağol :)

    YanıtlaSil
  9. Blogcu arkadaşım Yeşim Hanım'ın ödüle layık gördüğü 12 kişiden biri olmak beni onurlandı. Kendilerine teşekkür ederim.

    Bu ödülü alan kişi de 12 bloga ödül veriyor ve adreslerini yayınlıyor.

    Ödüle layık blogları seçmek oldukça zor; çünkü birbirinden güzel yemek blogları var. Hepsi de ödüle layık; ama kural gereği 12 blog seçtim.

    Seçtiğim blogları, başarılarının devamı dileğiyle aşağıda yayınlıyorum.

    Saygı ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nalan,

    Çok can sıkıcı bir tecrübe olmuş :(

    Voltran fikrine katılıyorum, kadroda eksik kalırsa haber edin yeter

    Dilerim zararınızı tazmin edecek ve bu saygısız insanların bir başkasına daha aynı muameleyi yapmalarını engelleyecek bir sonuç çıkar davadan,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sevgili sokak kedisi,
    voltrana eleman sıkıntısı pek olmayacak, sitede konuyu deştikçe kazık attıkları bir iki kişi daha çıktı :)
    zararım tazmin edilmese bile ( malum hukuk namuslu insanları korumak konusunda yetersiz ) zira namussuzların yöntemleri daha iş bitirici :)
    ama en azından adresine mahkeme celbi gitsin, aradan zaman geçti diye rehavet basmıştır şimdi onu. biraz rahatsız olsun, diken batsın istiyorum rahat yerlerine :)

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun canım, umarım mahkeme sonucu zararını tazmin edebilirsin.
    Benim de canım yandı kiracılardan. Ev sahibi olmak mı kiracı olmak mı zor bilemedim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. sevgili çınar,

    teşekkür ederim, umarım hakkım olanı alırım sonunda bu işin.

    demişsin ya bilemedim diye; her iki kolu iki bacağı olan insan olmuyor maalesef, insan olmak zor arkadaşım o yüzden. sen karşındakini kendin gibi insan zannediyorsun, halbuki mağarasında kalması gereken bir ayıymış o !
    :)

    YanıtlaSil
  14. ne denirki böyle bir durumda üzerine 1 bardak sumu iç diyeyim geçmiş olsunmu.işte heryer sahtekar dolu

    YanıtlaSil
  15. sevgili serpil,
    ben o kısmı geçen sene geçtim. soğuk su içmiştim, bu kaçak su tüy dikti !
    şimdi ben onları kaynar su ile haşlama niyetindeyim :)

    YanıtlaSil
  16. yahu ben faturayı bir ay geciktirsem pis pis sırıtarak kesiyorlar suyumu ama bunlara bol keseden vermişler öyle mi? batsın bu dünya diyorum!
    bu arada gazan mübarek olsun, nalan :)

    YanıtlaSil
  17. aman aman, cok tatsiz. Umarim en kisa zamanda sonuc alirsin. Gecmis olsun ve bu son olsun diyelim.

    YanıtlaSil
  18. sevgili mefisto,
    :)
    iski pek sever beni. ne yapar eder nalan'a ödetiriz biz bunu demişler.
    şaka bir yana 06.06.2008 tarihinde sözleşmeyi iptal ettim, kaçak su tespiti 11.11.2009 tarihinde !
    yine de allah korumuş diyorum, ya evden hat çekip arama yıkama istasyonu açsalardı !!!!!

    YanıtlaSil
  19. sevgili selen,
    kocaman bir "amin" diyorum dediklerine. bence de bu son olsun :(

    YanıtlaSil
  20. Canım sayfama bir bakabilir misin,bilmek istersin diye düşündüm..güzel bir haberim var.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Her yol var bu gezegende. Ben de yakin gecmiste, yayincimi mahkemeye verdim. Ilk kez uzerine soguk su icmedim. Zurih ve Londra'da ofis acmanin bedeli, cevirmenine odeme yapmamak olmamali kimsenin. 1 kitap parasi nedir ki? Adalet yerine gelmezse, Kadikoy'deki ofisin onunde eylem yapmaya niyetliyim.
    (arka planda bir ses efekti: "ben boyle degildim, yasarken oldum.")

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun diliyorum.
    Saydamda sizi mimledim bir ara uğrayıp alırsanız memnun olurum.
    http://mvbln.blogspot.com/2010/01/bir-mimin-cevaplar.html

    YanıtlaSil
  23. sevgili özlem,
    sen ben başımızı eğdikçe başkaları bundan görev çıkarıyor. nasıl olsa bir şey yapamaz diyemez diye daha da tepesine binelim !
    bir kitap parası ne ki diyorsa otursun kendisi çevirsin , bakalım neye benzeyecek :)

    YanıtlaSil