11 Mayıs 2009 Pazartesi

fsd ile denize nazır





merhabalar,
fsd bu cumartesi gökçen adar'ın misafiri olarak piknikteydi. ben de yeşim'in kontenjanından katıldım.yemekler nefis. en önemlisi temiz,ekolojik,üzerinde bir ton zehir var mıdır diye düşünmeden. yoğurt aysun'dan gelen sütle yapılmış,mayası binbir özenle bulunmuş kotarılmış.çocukluklarında tattıkları ama sonradan kaybettikleri reçeteleri bulup,tekrar canlandıranlar.
ama en çok defne'nin yaptığı ginger ale ve sonradan gelen altına buz döşeyip üstüne enfes rahiyasına bir parça taze nane katıp içtiğim limonata. demirhindiden de içerdim ama şeker komasına girip nalları dikme tehlikesi hasıl olunca mecburen tuttum kendimi.
hazım için de bolca boğaz manzarası...
bir de dönüşte deniz otobüsünde enfes bir şekerleme. bahar havası,denizden doğru esen rüzgar bir güzel çarpmış beni.
iyi ki düşmüşüm ben bu pembe domates ağına :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder